Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
2010-12-27 10:28
Polskie firmy coraz częściej reklamują się w wyszukiwarkach internetowych. W pierwszym półroczu 2010 na tę formę promocji rodzime firmy wydały przeszło 217 milionów złotych - wynika z raportu branżowego portalu interaktywnie.com. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Udziały w rynku reklamy online i wartość SEM w Polsce Udziały w rynku reklamy online i wartość SEM w Polsce
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?