eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMarketing społecznościowy 2010 › Podejmowanie działań w mediach społecznościowych a obliczanie wskaźników efektywności

Marketing społecznościowy 2010

2010-11-30 12:43

Aż 57% brand managerów największych marek w Polsce nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych - wynika z raportu Social Media Brand Index 2010 przygotowanego przez agencję Think Kong. Jednocześnie managerowie w Polsce uznają trudności z obliczeniem wskaźników efektywności za jedną z głównych barier we wdrożeniu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Marketing społecznościowy 2010

fot. mat. prasowe

Podejmowanie działań w mediach społecznościowych a obliczanie wskaźników efektywności Podejmowanie działań w mediach społecznościowych a obliczanie wskaźników efektywności

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: