System wartości w firmach 2009
2009-12-04 14:00
Wśród najważniejszych wartości, które firmy w Polsce wskazują jako kluczowe w swojej strategii są: satysfakcja klienta (obecna w deklaracjach 39% firm), jakość (35%) i innowacyjność (35%) - dopiero na dalszym miejscu - wynika z badania "Corporate Values Index 2009" sieci firm doradczych ECCO Network obejmującego 3800 największych firm ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Najpopularniejsze wartości w skali międzynarodowej Najpopularniejsze wartości w skali międzynarodowej
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?