eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek telewizyjny I-VI 2009 › Udziały największych stacji tematycznych w okresie styczeń – czerwiec 2008 r. i 2009 r.

Rynek telewizyjny I-VI 2009

2009-07-10 14:15

W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji średnio 3 godziny 42 minuty dziennie. Oznacza to, że spędzamy więcej czasu na oglądaniu telewizji. Coraz rzadziej jednak wybieramy ofertę programową czterech największych stacji - wynika z badania TNS OBOP. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek telewizyjny I-VI 2009

fot. mat. prasowe

Udziały największych stacji tematycznych w okresie styczeń – czerwiec 2008 r. i 2009 r. Udziały największych stacji tematycznych w okresie styczeń – czerwiec 2008 r. i 2009 r.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: