Stacje paliw: marka i jakość najważniejsze
2008-03-20 10:15
Jak wynika z badań PBS DGA przedstawionych w raporcie firmy doradczej On Board PR "Stacje paliw: wygrywa marka" punkty sprzedaży paliw należące do markowych sieci mają w oczach Polaków istotną przewagę nad niezależnymi, niemarkowymi stacjami. Prawie 36% Polaków uważa, że punkty należące do znanych sieci oferują paliwa wyższej ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
3 najważniejsze cechy stacji benzynowych brane pod uwagę przy jej wyborze (najczęściej wskazywane po 3 najważniejsze cechy stacji benzynowych brane pod uwagę przy jej wyborze (najczęściej wskazywane pozycje)
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?