eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach II 2008 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Branża PR w mediach II 2008

2008-03-16 01:46

Lutowy raport PRoto o wizerunku branży PR powstał na podstawie analizy aż 219 publikacji związanych z public relations. Jest to o 9 przekazów więcej niż w rekordowym listopadzie 2007. Dodatkowo znów, podobnie jak pod koniec ubiegłego roku, największą popularnością cieszyło się zagadnienie związane z promocją regionalną, czyli PR ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: