Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
2025-07-19 10:11
Czerwiec 2025 należał do marek z branży „Trade” – to one były najaktywniejsze reklamowo we wszystkich mediach: internecie, telewizji i radiu. Według danych GemiusAdReal, liderami wśród reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a widoczność spotów wideo przekroczyła ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki na reklamę radiową Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała marka Media Expert
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads