Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
2024-07-29 10:10
Przed nami rezultaty najnowszej, czerwcowej edycji badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym kraju. Najświeższe doniesienia tradycyjnie już skupiają się na reklamie internetowej oraz przekazach reklamowych emitowanych w radio i telewizji. Czy podobnie jak w maju wszystkie kanały zdominowała branża handlowa? Odpowiedzi ... Przejdź do artykułu ›
fot. KamranAydinov na Freepik
Kto najchętniej reklamowa się w internecie, telewizji i w radio?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?