Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
2023-12-18 10:29
Najświeższe badanie gemiusAdReal to już tradycyjnie rzuca światła na kreacje reklamowe marek w telewizji, internecie i radiu. Najświeższe dane dotyczą listopada 2023 roku i potwierdzają, że u progu świąt Bożego Narodzenia zdecydowanie najbardziej aktywnym reklamowo sektorem okazał się handel. Czego jeszcze dowiadujemy się z ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Top reklamodawcy - radio W radiu reklamowo dominowała marka Media Expert
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?