Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
2023-10-11 10:05
Najświeższe badanie gemiusAdReal tradycyjnie przygląda się kreacjom reklamowym marek w telewizji, internecie i radiu. Ostatnia analiza poświęcona została wrześniowym działaniom reklamodawców i potwierdziła m.in., że do najaktywniejszych z nich należy sektor handlowy. Do jakich jeszcze wniosków prowadzi? Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Top reklamodawcy online TOP10 najbardziej aktywnych reklamodawców digital zamyka Fortuna
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?