eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaReklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada? › Wartość przychodów reklamowych netto (spoty reklamowe) w pierwszym półroczu 2023 r. vs 2022 r.

Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?

2023-08-09 06:30

Pojawił się najnowszy Raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie bierze pod lupę wydatki na reklamę telewizyjną w I półroczu bieżącego roku, pochylając się jednocześnie nad statystykami oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wartość przychodów reklamowych netto (spoty reklamowe) w pierwszym półroczu 2023 r. vs 2022 r. Przychody z reklamy spotowej w 10 największych stacjach wzrosły w pierwszym półroczu br. o 1,8 proc.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: