Nastroje konsumentów w 2022 roku blisko negatywnego rekordu z 2012 roku
2023-01-04 13:16
Nastroje konsumentów w grudniu 2022 roku były nieco lepsze niż w listopadzie. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK wzrósł o 2,2 p.p. i wyniósł -17,2. Natomiast wskaźnik roczny wyniósł -16 punktów, co oznacza drugi najniższy wynik w historii badań. Gorsze nastroje były tylko w 2012 roku. Przejdź do artykułu ›

fot. Bits and Splits - Fotolia.com
Konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: magazyny napędzają rynek