Usługi internetowe: jak inflacja zmienia zachowania konsumentów?
2022-09-09 13:01
Pojawiła się kolejna już odsłona realizowanego przez EY badania "Decoding the digital home 2022". Opracowanie potwierdza, że doświadczenia związane z pandemią zwiększyły uzależnienie konsumentów od technologii. Jednocześnie jej uśpienie oraz rosnąca inflacja okazują się kolejnymi czynnikami, które nie pozostają bez wpływu na ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Gospodarstwa domowe chcą zmniejszyć czas spędzany w świecie cyfrowym 34 proc. gospodarstw domowych chce skrócić czas spędzony w internecie.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wielka Piątka: jak działa TOP 5 lokalizacji rynku magazynów w Polsce?
-
Premiera HONOR Magic V5: ultralekki składany smartfon z mocną baterią i zaawansowaną AI
-
Polki pod presją i w stresie. Dobrostan kobiet to rzadkość?
-
Polacy lekceważą zagrożenia w sieci - 97% akceptuje politykę prywatności bez czytania