Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
2021-12-24 09:15
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych z regionu CEE, której członkiem jest polskie Media People, prezentuje wyniki 7. edycji CANnual Report - cyklicznego opracowania poświęconego sytuacji panującej na rynku reklamy w 15 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Tym razem jego autorzy postanowili przyjrzeć się skutkom, ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Porównanie wydatków rządowych w sześciu krajach Węgry wydały łącznie 79 milionów euro (netto) na reklamę, z czego ponad 75% tej kwoty na komunikację związaną z COVID-19
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością