eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa › Wpływ pandemii Covid-19 na komunikację największych polskich firm i instytucji

Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

2020-04-25 00:36

96% organizacji zmieniło swoją komunikację w związku z pandemią. 79% powołało sztaby kryzysowe, a 64% jest przekonanych, że obecna sytuacja przesądzi o trwałych zmianach w komunikowaniu się. Z kolei ponad połowa badanych firm nie traci czasu i już przygotowuje plany i strategie, które mają znaleźć zastosowanie po zakończeniu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wpływ pandemii Covid-19 na komunikację największych polskich firm i instytucji Znakomita większość badanych zmieniło swoją komunikację w związku z pandemią.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: