Druk 3.0: nowe preferencje konsumentów, nowa rola druku
2019-12-05 10:05
Rola druku w brandingu zmienia się wraz z preferencjami konsumentów. Paradoksalnie - w świecie, w którym odbiorcę otacza coraz więcej ekranów, marki mogą wykorzystać druk już nie tylko jako nośnik informacji. Przede wszystkim może on być narzędziem działającym na różne zmysły adresata komunikatu. Głównie na zmysł dotyku. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Fizyczny przedmiot w czasach, gdy software pochłania wszystko Materiały drukowane zaspokajają naszą tak ważną dziś potrzebę dotyku. Materiały graficzne, które są odpowiednio wydrukowane, dobrze zaprojektowane i gustownie uszlachetnione, działają jak najlepiej pojęty branding. W dłuższej perspektywie budują markę firmy, pokazują jej siłę i prestiż.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wielka Piątka: jak działa TOP 5 lokalizacji rynku magazynów w Polsce?
-
Premiera HONOR Magic V5: ultralekki składany smartfon z mocną baterią i zaawansowaną AI
-
Polki pod presją i w stresie. Dobrostan kobiet to rzadkość?
-
Polacy lekceważą zagrożenia w sieci - 97% akceptuje politykę prywatności bez czytania