eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firmDruk 3.0: nowe preferencje konsumentów, nowa rola druku › Fizyczny przedmiot w czasach, gdy software pochłania wszystko

Druk 3.0: nowe preferencje konsumentów, nowa rola druku

2019-12-05 10:05

Rola druku w brandingu zmienia się wraz z preferencjami konsumentów. Paradoksalnie - w świecie, w którym odbiorcę otacza coraz więcej ekranów, marki mogą wykorzystać druk już nie tylko jako nośnik informacji. Przede wszystkim może on być narzędziem działającym na różne zmysły adresata komunikatu. Głównie na zmysł dotyku. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Fizyczny przedmiot w czasach, gdy software pochłania wszystko Materiały drukowane zaspokajają naszą tak ważną dziś potrzebę dotyku. Materiały graficzne, które są odpowiednio wydrukowane, dobrze zaprojektowane i gustownie uszlachetnione, działają jak najlepiej pojęty branding. W dłuższej perspektywie budują markę firmy, pokazują jej siłę i prestiż.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: