Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
2019-01-04 13:11
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się przedświątecznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 roku liderem wydatków okazała się branża handlowa, która zepchnęła farmację na ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe w podziale na media Najwięcej pieniędzy płynie na reklamę w telewizji.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wielka Piątka: jak działa TOP 5 lokalizacji rynku magazynów w Polsce?
-
Premiera HONOR Magic V5: ultralekki składany smartfon z mocną baterią i zaawansowaną AI
-
Polki pod presją i w stresie. Dobrostan kobiet to rzadkość?
-
Polacy lekceważą zagrożenia w sieci - 97% akceptuje politykę prywatności bez czytania