Już nie cena, ale wygoda. To się liczy w e-commerce
2018-07-25 09:40
Zakupy w sieci cieszą się coraz większą popularnością. Z badania Blue Media “Jak kupujemy w internecie” wynika, że robi je już 85% internautów. Równocześnie wyraźnie dostrzegalna staje się zmiana w zakresie czynników decydujących o wyborze sklepu internetowego. Wprawdzie decydująca pozostaje cena, to jednak na przestrzeni ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
W jaki sposób płacimy Płatność za pobraniem wciąż jest najpopularniejsza.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Samsung zaprezentował Galaxy Watch8 i Watch8 Classic - najcieńszy smartwatch Samsunga z AI Gemini
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy