Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
2018-07-18 13:56
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Marki finansowe o największych wydatkach reklamowych W czerwcu największy budżet na reklamę przeznaczyło mBank.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?