E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
2017-11-15 12:12
Jak miewa się europejski rynek e-commerce? Z badania zrealizowanego latem bieżącego roku przez zespół ShopAlike wynika, że jego kondycja przedstawia się całkiem dobrze. Na to przynajmniej wskazują odpowiedzi udzielone przez ponad 100 sklepów internetowych reprezentujących 13 krajów Starego Kontynentu, w tym również Polskę. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Bariery rozpoczęcia sprzedaży za granicą Pewną barierą dla ekspansji zagranicznej jest spora konkurencja.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?