Nie ma chętnych na ubezpieczenia direct?
2016-11-24 12:14
Jeszcze do niedawna mogło się wydawać, że ubezpieczenia direct to przyszłość rynku. Dowodem na to były intensywne, sięgające czasami nawet 100%, wzrosty sprzedaży ubezpieczeń przez internet i telefon. Okazuje się jednak, że obecna sytuacja prezentuje się zgoła inaczej - zdanych PIU wyraźnie wynika, że miniony rok przyniósł ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?