eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r. › Wydatki reklamowe branży e-commerce w podziale na kategorie

Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.

2016-11-15 11:48

Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę e-commerce. Z analizy wynika, że najczęściej reklamowaną grupą dóbr były - co nie jest właściwie żadnym zaskoczeniem - odzież i obuwie. Budżety reklamowe okazały jednak sporo mniejsze niż przed rokiem. ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe branży e-commerce w podziale na kategorie Kategorią, która zdecydowanie najwięcej inwestuje w działania reklamowe, są sklepy internetowe (67,1%).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: