eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja

2016-11-07 10:33

Rośnie rzesza konsumentów przyznających się do oglądania wideo w sieci - wynika z najnowszej, siódmej już edycji Ericsson ConsumerLab TV & Media Report. Okazuje się również, że z coraz większą częstotliwością wykorzystujemy do tego urządzenia mobilne. Rosnącą popularnością cieszy się także telewizja na żądanie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Rosnąca rola TV i mediów Czas spędzony na oglądaniu materiałów wideo i telewizji na urządzeniach mobilnych w ciągu tygodnia wzrósł o 85 procent w ostatnich sześciu latach.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: