eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyInternet nie zastąpi sprzedawcy › Dlaczego klienci cenią sobie kontakt z konsultantem

Internet nie zastąpi sprzedawcy

2016-08-17 11:16

Wydawać by się mogło, że w dobie internetu i e-commerce rola konsultanta sprzedaży nieco się zdewaluowała. Tymczasem przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) badanie dowodzi, że klienci nadal cenią sobie osobisty kontakt ze sprzedawcą, który pozwala im nie tylko spokojnie zapoznać się z każdym ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Dlaczego klienci cenią sobie kontakt z konsultantem Klienci uważają, że kontakt z konsultantem daje im możliwość zapoznania się z ofertą.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: