eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyZa co kochamy dyskonty? › Co mówią klienci o promocjach w dyskontach?

Za co kochamy dyskonty?

2016-07-14 09:17

Przemyślane działania oraz długoterminowa strategia. Te dwa czynniki przesądzają najprawdopodobniej o sukcesie, jaki na polskim rynku odniosły sklepy dyskontowe. Jaka jest skala tego triumfu? Wystarczy spojrzeć na liczby. W ostatnich 5 latach wartość polskiego rynku dyskontów wzrosła o 17 pkt. proc. W tym samym czasie Europa ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Co mówią klienci o promocjach w dyskontach? Wygląda na to, że polscy konsumenci są coraz bardziej wrażliwi na promocje.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: