Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
2016-04-28 12:04
Banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne w czwartym kwartale 2015 r. wydały na reklamę łącznie blisko 132 mln zł. To o 15% mniej niż w analogicznym okresie 2014 r. Całość wydatków reklamowych branży finansowej w 2015 r. zamknęła się w kwocie 490 ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Branża bankowa w mediach 2008 - 2015 Banki w IV kwartale roku wydały na reklamę prawie 72 mln zł, co stanowiło ponad połowę całości wydatków branży
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?