Po prezent na Walentynki udajemy się osobiście
2016-02-14 00:55
Polacy pokochali zakupy przez internet. Okazuje się jednak, że w momencie, gdy w grę wchodzą uczucia, handel stacjonarny wygrywa - z badania MasterCard wynika, że po prezent walentynkowy najczęściej wybieramy się osobiście. Zauważalną tendencją jest również rezygnacja z tradycyjnych upominków na rzecz podarowania ukochanej osobie ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
MasterCard Love Index Okazuje się, że prezenty a Walentynki wolimy kupować osobiście.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?