Top Marka: motoryzacja najbardziej medialną branżą
2015-10-08 13:11
Branża motoryzacyjna okazała się najbardziej lubianą przez media – wynika z badania Top Marka, przeprowadzonego przez magazyn „Press” i i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W prasie i Internecie pod względem liczby publikacji zwyciężył Volkswagen, jednak w mediach społecznościowych najchętniej dyskutowano o BMW. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Top 5 marek motoryzacyjnych w prasie W badanym okresie najwięcej informacji w prasie pojawiło się na temat Volkswagena - 16,2 tys.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads