eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal

2015-08-24 12:03

„Do niedawna nie wiedziałem nawet, że marka wódki 'Żytnia' jeszcze istnieje. Teraz słyszę o niej codziennie. Przypadek? Nie sądzę.” A to za sprawą jednego posta na profilu Żytniej Extra. Zgodnie z analizą Instytutu Monitorowania Mediów na temat kryzysu marki Polmos Bielsko-Biała w ostatnich trzech dniach, w okresie od 18.08 do ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal

fot. mat. prasowe

Wpis z Twittera Autor posta zauważa, że agencja robiąca kampanię nie posiada nawet strony internetowej.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: