2015-08-10 11:30
Badania pokazują, że aż 80% klientów decyduje się na odwiedziny w sklepie pod wpływem wystawy, a około 75% z nich przyznaje, że czasami kupuje w sklepie, do którego zachęciła ich wystawa. Jak widać potencjał reklamowy witryny jest wielki, dlatego warto zadbać o to, aby świadomie i efektywnie rozplanować tę "wizytówkę" sklepu. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Witryna sklepowa Świadomie zaaranżowana witryna sprawi, że przechodzące osoby zwrócą na nią uwagę.
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Nie każda sprzedaż nieruchomości z licytacji podlega VAT
Rower rehabilitacyjny odliczysz w rocznym zeznaniu podatkowym
Tarcza antykryzysowa 9.0: zwolnienie z ZUS za marzec i kwiecień 2021 r.
BIK: w marcu 2021 kredyty ratalne na dużym plusie
Kurs EUR/USD cały czas powyżej 1,20
Średnia krajowa wzrosła w marcu 2021 o 8% r/r
Wzrosło bezpieczeństwo ruchu drogowego w UE. 4 tys. mniej ofiar śmiertelnych