6 sposobów, aby witryna sklepowa przyciągała klientów
2015-08-10 11:30
Badania pokazują, że aż 80% klientów decyduje się na odwiedziny w sklepie pod wpływem wystawy, a około 75% z nich przyznaje, że czasami kupuje w sklepie, do którego zachęciła ich wystawa. Jak widać potencjał reklamowy witryny jest wielki, dlatego warto zadbać o to, aby świadomie i efektywnie rozplanować tę "wizytówkę" sklepu. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Witryna sklepowa Świadomie zaaranżowana witryna sprawi, że przechodzące osoby zwrócą na nią uwagę.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?