2015-08-10 11:30
Badania pokazują, że aż 80% klientów decyduje się na odwiedziny w sklepie pod wpływem wystawy, a około 75% z nich przyznaje, że czasami kupuje w sklepie, do którego zachęciła ich wystawa. Jak widać potencjał reklamowy witryny jest wielki, dlatego warto zadbać o to, aby świadomie i efektywnie rozplanować tę "wizytówkę" sklepu. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Witryna sklepowa Świadomie zaaranżowana witryna sprawi, że przechodzące osoby zwrócą na nią uwagę.
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija