eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPrawa konsumenta na wakacjach: świadomość rośnie › Czas na złożenie reklamacji niewłaściwie wykonanych usług

Prawa konsumenta na wakacjach: świadomość rośnie

2015-06-17 13:54

Ponad 1/3 Polaków przyznaje, że wyjeżdża na wakacje zorganizowane przez biuro podróży. Największą obawą, jaka towarzyszy temu wyjazdowi, jest niepokój o upadłość organizatora oraz złe warunki na miejscu przeznaczenia. Jednocześnie aż 32% polskich turystów nie czyta umowy przed wyborem biura, a 45% nie zdaje sobie sprawy, że ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Czas na złożenie reklamacji niewłaściwie wykonanych usług Zgodnie z polskim prawem uczestnik imprezy turystycznej ma 30 dni od dnia zakończenia wycieczki, by złożyć reklamację niewłaściwie wykonanych usług.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: