eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNajlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus › Poziom jakości obsługi w kanałach zdalnych

Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus

2015-05-06 11:21

Eurobank to zdecydowany lider pod względem jakości obsługi klienta poprzez zdalne kanały komunikacji - wynika z kolejnej już edycji realizowanego przez Mojebankowanie.pl „Badania zdalnych form kontaktu”. Wśród ubezpieczycieli wyróżnia się PZU, chociaż do swojego konkurenta z branży bankowej traci niemal 10 punktów procentowych, w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Poziom jakości obsługi w kanałach zdalnych Badanie pokazuje, że zdecydowanie najłatwiej jest się skontaktować z bankami.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: