Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
2015-05-06 11:21
Eurobank to zdecydowany lider pod względem jakości obsługi klienta poprzez zdalne kanały komunikacji - wynika z kolejnej już edycji realizowanego przez Mojebankowanie.pl „Badania zdalnych form kontaktu”. Wśród ubezpieczycieli wyróżnia się PZU, chociaż do swojego konkurenta z branży bankowej traci niemal 10 punktów procentowych, w ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Poziom jakości obsługi w kanałach zdalnych Badanie pokazuje, że zdecydowanie najłatwiej jest się skontaktować z bankami.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: magazyny napędzają rynek