Internet w Polsce I-XII 2014
2015-05-05 15:05
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, w analizowanym okresie z sieci korzystało 64,4 proc. Polaków, przy czym 51 proc. z nich stanowiły kobiety. Największą popularnością cieszył się serwis Google. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Polscy internauci w podziale na płeć, wiek i miejsce zamieszkania w 2014 r. 36 proc. użytkowników sieci stanowią mieszkańcy wsi
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?