eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta › Odsetek respondentów, którzy byli zadowoleni z komunikacji z firmami w danym kanale

4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

2015-04-23 12:07

Większa satysfakcja klientów, wyższa wydajność agentów, oszczędności i więcej zamkniętych transakcji. Na całym świecie rośnie wykorzystanie czatu w obsłudze klienta. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

fot. mat. prasowe

Odsetek respondentów, którzy byli zadowoleni z komunikacji z firmami w danym kanale Satysfakcję z komunikacji chatowej deklaruje niemal 75 procent konsumentów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: