Zakupy grupowe w Polsce coraz mniej popularne
2014-08-06 10:01
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius, która obejmowała cztery kraje: Polskę, Rosję Turcję i Danię, jedynie w tym ostatnim państwie wzrosło zainteresowanie zakupami grupowymi na przestrzeni ostatnich dwóch lat. W pozostałych trzech przypadkach zauważalne są spadki, przy czym największy - z 38% do 8% - miał miejsce ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Użytkownicy serwisów oferujących zakupy grupowe w podziale na wiek W Polsce i Rosji ponad połowa internautów polujących na okazje w serwisach zakupów grupowych to dorośli między 25 a 44 rokiem życia
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?