Oferta banków powinna być zróżnicowana
2014-06-24 10:58
Małe i średnie przedsiębiorstwa generują 14 procent łącznych przychodów banków. Okazuje się jednak, że aż 1/3 firm z tego sektora korzysta wyłącznie z podstawowych usług bankowych, a tylko co dziesiąta wykorzystuje szeroki wachlarz produktów transakcyjnych, oszczędnościowych, walutowych i kredytowych. Co w takiej sytuacji powinny ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Rozkład klientów pomiędzy wyodrębnionymi segmentami (% udział w liczebności) Jedna trzecia małych i średnich firm korzysta wyłącznie z najbardziej podstawowych usług bankowych, a tylko jedna firma na dziesięć korzysta z szerokiego spektrum produktów transakcyjnych, oszczędnościowych, walutowych i kredytowych.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: magazyny napędzają rynek