eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyCzego potrzebują marki własne? › Porównanie postrzegania marek własnych i znanych w odniesieniu do określonych wartości konsumenckich

Czego potrzebują marki własne?

2014-06-23 11:24

Polacy coraz częściej sięgają po marki własne - głosi najnowszy raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy pewne opory przed przyznaniem się do kupna tych produktów i to mimo to, iż przyznajemy, że odpowiada nam ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Porównanie postrzegania marek własnych i znanych w odniesieniu do określonych wartości konsumenckich Tylko 45% pytanych odpowiedziało, że wartość „dobra jakość” pasuje do produktów marek własnych, ale znacznie więcej (70%) tą samą cechę przypisałoby produktom znanych marek.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: