Rynek wody mineralnej w Polsce IV 2013-III 2014
2014-05-18 00:15
W okresie kwiecień 2013 - marzec 2014 polski rynek wody mineralnej nie radził sobie najlepiej - z prowadzonego od 20 lat Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia wynika, że w badanym okresie zanotował on spadki zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Udział producentów markowych oraz marek własnych w zakupach kategorii wody mineralnej W przypadku wody gazowanej można zaobserwować nieznaczny spadek w zakupach tej podkategorii w dyskontach. Wzrastają natomiast udziały supermarketów i hipermarketów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?