eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyE-sklepy wybierają SEO i SEM › E-sklepy wybierają SEO i SEM

E-sklepy wybierają SEO i SEM

2014-04-20 00:26

Serwis GoDealla.pl postanowił zbadać poziom wiedzy osób zarządzających małymi i średnimi sklepami w zakresie ewoluujących wciąż form promocji w sieci. Okazuje się, że e-sklepy w przeważającej mierze stawiają na SEO, SEM, katalogi internetowe oraz marketing szeptany. Nie znają natomiast sieci afiliacyjnych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Creativa - Fotolia.com

E-sklepy wybierają SEO i SEM 96% respondentów przyznało, że prowadzi działania promocyjne na rzecz e-sklepu. Ich najpopularniejszą formą okazało się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, a w dalszej kolejności umieszczanie wizytówek w internetowych katalogach i marketing szeptany.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: