Polski Internet a wiosenna ramówka TV
2014-03-18 12:21
Jednym z pierwszych corocznych zwiastunów wiosny są telewizyjne ramówki, które już od początku marca oferują widzom świeżą porcję nowości. Według badań Instytutu Monitorowania Mediów fraza „wiosenna ramówka” pojawiała się w Internecie średnio 30 razy dziennie! Największą popularnością cieszyły się jednak nie nowe ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Aktorzy Popularność aktorów natomiast nie koniecznie idzie w parze z popularnością serialu. To właśnie Piotr Adamczyk, który gra główną rolę w nowej produkcji TVN – „Sama słodycz” zyskał największe zainteresowanie Internatów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?