eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014 › Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

2014-03-13 10:09

Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo dobre wyniki uzyskały również: Massimo Dutti, Simple, Swarovski, The Body Shop oraz Tape l'oeil. Na drugim biegunie znalazły się między ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Kzenon - Fotolia.com

Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014 Najlepszy wynik (97 procent) osiągnął Douglas - największa w Polsce sieć perfumerii. Niechlubnym rekordzistą została natomiast Terranova, której wynik sięgnął zaledwie 25 procent.

Handel zagraniczny I 2014

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: