eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaOperatorzy komórkowi a obsługa klienta › Oszacowany całkowity czas obsługi klienta w wybranych krajach Europy i wśród operatorów w Polsce

Operatorzy komórkowi a obsługa klienta

2014-03-03 12:30

Z badań KPMG wynika, że polscy operatorzy telefonii komórkowej pozytywnie wyróżniają się na tle operatorów z krajów europejskich w obszarze sprzedaży w kanale internetowym. Pod względem czasu obsługi czy terminowości realizacji zamówienia wyprzedzają m.in. operatorów z Wielkiej Brytanii, Portugalii i Niemiec. Nie oznacza to jednak, ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Oszacowany całkowity czas obsługi klienta w wybranych krajach Europy i wśród operatorów w Polsce Przeciętnie, czas zaobserwowany dla rynku w Polsce to ok. 25 minut, podczas gdy w najlepszej w tym zakresie Wielkiej Brytanii, kształtował się na poziomie ok. 7 minut.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: