eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaPrzedświąteczne wydatki na reklamę 2013 › Udział wydatków reklamowych wg branż

Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013

2013-12-21 00:33

Firmy farmaceutyczne to zdecydowani i niezmienni od lat liderzy sezonu jesienno-zimowego w reklamie. Dane Instytutu Monitorowania Mediów zebrane w ramach systemu Admonit wskazują jednak, że choć trwa szczytowy czas wydatków na reklamy leków na grypę i przeziębienie, to reklamodawcy z innych branż nie pozostają w tyle. Przedświąteczna ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013

fot. mat. prasowe

Udział wydatków reklamowych wg branż Za największy kawałek tortu reklamowego odpowiada branża farmaceutyczna, której wydatki stanowią 27 proc. wszystkich wydatków czołowej piątki w tym okresie. Kolejne pozycje zajmują firmy z branży spożywczej (21 proc.), handlowej (19 proc.), telekomunikacyjnej (18 proc.) oraz finansowej (16 proc.).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: