eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeOutsourcing - dlaczego się nie udaje? › Outsourcing - dlaczego się nie udaje?

Outsourcing - dlaczego się nie udaje?

2013-12-11 00:56

Z badania Outsourcing Center Survey przeprowadzonego przez Outsourcing Center wynika, że przyczyny, z powodu których outsourcing się nie udaje, bardzo rzadko leżą po stronie dostawcy. Większość problemów leży po stronie zlecającego. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Coloures-Pic - Fotolia.com

Outsourcing - dlaczego się nie udaje? Słaby poziom obsługi lub słabe wyniki to tylko 8% wszystkich powodów nieudanego outsourcingu. Również niedopasowanie stron, różnice kulturowe – stanowią jedynie 8% powodów. Większość problemów leży po stronie klienta - zlecającego.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: