Konsole do gier: preferencje konsumentów
2013-11-30 01:15
Kolejne po Nintendo Wii U, stacjonarne konsole ósmej generacji – PlayStation 4 oraz Xbox One w wybranych krajach trafiły do sprzedaży już kilka dni temu. Ich premierom towarzyszyły długie kolejki ustawione przed sklepami na wiele godzin przed otwarciem oraz spektakularne wyniki sprzedażowe. Druga edycja infografiki „Konsole i gry na ... Przejdź do artykułu ›
fot. JcJg Photography - Fotolia.com
Konsole do gier: preferencje konsumentów Druga edycja infografiki „Konsole i gry na Okazje.info” dowodzi, że debiut next-genów na polskim rynku również nie przejdzie bez echa.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?