Banki i produkty bankowe w mediach
2013-10-31 13:14
Średnio 764 informacje dziennie dotyczą banków – wynika z badania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w którym przeanalizowano publikacje na temat 23 marek banków i 11 produktów bankowych, które ukazały się we wrześniu br. Blisko 90 proc. publikowanych jest w internecie i social media. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Liczba publikacji Media tradycyjne, tzn. internet, prasa, radio i telewizja, najczęściej wspominały w swoim przekazie o Banku PKO BP. Wyprzedził on bardzo mocno pozostałe banki, notując liczbę publikacji wyższą od kolejnego w rankingu BOŚ Banku aż o 80%.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?