Polskie firmy a zakupy grupowe
2011-05-29 00:20
Przeczytaj także: Zakupy grupowe zyskują popularność
fot. mat. prasowe
Jak Pan/Pani ocenia współpracę z serwisem zakupów grupowych?
Ponadto badanie pokazało, że przedsiębiorcy świadomi potencjału zakupów grupowych i rozważający taką reklamę w przyszłości będą szukać alternatywnych portali, które pobierają niższe prowizje i oferują lepsze warunki (aktualnie prowizja wynosi od 10 do 50% w zależności od serwisu). Reklama poprzez zakupy grupowe odbierana jest jako droga ale skuteczna.
fot. mat. prasowe
W jaki sposób dowiedzieli się Państwo o zakupach grupowych?
Informacje o badaniu
Badanie ankietowe przeprowadzono w dniach 19-23 maja 2011. Typ badania – wywiad telefoniczny na próbie 97 losowo wybranych firm z wielu branż, które w ostatnich 3 miesiącach wystawiły produkt lub usługę na jednym z 27 portali zakupów grupowych. Ankieter zadał 5 pytań, odpowiedzi były anonimowe.
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy w Internecie: UOKiK wyjaśnia zasady
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
-
Zakupy grupowe w Europie Środkowej i Wschodniej
-
Zakupy grupowe Polek
-
Zakupy grupowe w Polsce 2011
-
Zakupy grupowe a prawa konsumentów
-
Polscy konsumenci a zakupy grupowe
-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
-
Mikrofirmy z makrosiłą w raporcie PARP