eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Koniec zdrowego uśmiechu

Koniec zdrowego uśmiechu

2003-01-07 14:36

Procter&Gamble i portal Onet.pl zakończyły wspólną akcję marketingową "Zdrowy uśmiech". 2003 internautów, którzy odwiedzili nowy serwis otrzyma niedostępny w sprzedaży zestaw wybielający Blend-a-med White Strips.

Przeczytaj także: Blend-a-med w sieci

"Zdrowy uśmiech" był kolejną wspólną inicjatywą marketingowo-edukacyjną Procter&Gamble i portalu Onet.pl. Poprzednie to ogólnopolska akcja "Czy masz zęby zdrowe na siódemkę?" oraz serwis edukacyjny dla młodych matek i kobiet w ciąży, prowadzony pod patronatem Instytutu Pampers.

Nagrodę będzie można odebrać w gabinetach dentystycznych, których adresy będą wysłane indywidualnie do każdego ze zwycięzców pocztą elektroniczną. Konkurs zakończył się 31 grudnia 2002 roku, zwycięzcy zostali powiadomieni o wynikach 3 stycznia 2003 roku.

Nowy serwis był reklamowany zarówno w Onet.pl, jak i poza poza internetem. Kreacja reklam internetowych była dziełem agencji Hypermedia, a kampanię zaplanował Beyond Interactive, należący do domu mediowego MediaCom.

oprac. : Jerzy Piątek / CentrumPrasowe.net CentrumPrasowe.net

Rekordowe święta

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: