eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaInwestycje › Netto inwestuje wciąż na południu Polski

Netto inwestuje wciąż na południu Polski

2010-02-10 12:20

W 2009 r. Netto Polska otworzyło rekordowę liczbę nowych sklepów. Nadal chce się dynamicznie rozwijać, przede wszystkim na południu Polski. W ubiegłym roku Netto przeprowadziło też pierwszą w historii ogólnopolska kampanię reklamową.

Przeczytaj także: Nowy sklep Netto na Dolnym Śląsku

- Tak jak we wszystkich poprzednich, wszystkie zarobione w Polsce pieniądze zainwestowaliśmy na miejscu, w kraju. Nasze nowe sklepy są finansowane wyłącznie z zysków, nie zaciągamy na nie kredytów w bankach – powiedział Kent Petersen, dyrektor sieci Netto Polska.

Południe Polski w ubiegłym roku było dla Netto regionem strategicznym. Netto rozpoczęło tam działalność jako ostatnia duża sieć. Ma silną konkurencję.

- Musimy przekonać mieszkańców, którzy wcześniej nie robili zakupów w naszych sklepach, że u nas ceny są naprawdę najniższe – stwierdza Petersen.

W 2010 roku otwieranie nowych placówek skupi się tylko na tych regionach Polski, w których Netto jest już obecne. Rozwój w pozostałych częściach kraju nastąpi w kolejnych latach.

Petersen poinformował też, że Netto nie odczuło zbyt mocno skutków kryzysu. Zauważyło tylko, że klienci ostrożniej wydają pieniądze. Porównują ceny produktów i najczęściej wybierają te, które są najtańsze.

Na 2010 r. Netto przygotowało dla swoich klientów duży wybór towarów w najniższych cenach na rynku. Twierdzi, że w kontaktach z dostawcami stawia na uczciwość w interesach i negocjacjach.

oprac. : Handel-Net.pl Handel-Net.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: