eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?

Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?

2009-01-25 12:28

Przeczytaj także: Reklama internetowa skierowana do dzieci


Systemy i ich działanie…

Kampanie kontekstowe i intekstowe oferują szereg możliwości, dzięki którym reklamy można dopasować do konkretnej grupy odbiorców. Na rynku istnieje wiele serwisów oferujących tego typu usługi. Nie każdy system jednak jest na tyle rozwinięty by umożliwiał ich dokładne dopasowanie. Reklamy kontekstowe – tzw. Google Adwords - mogą być kierowane do konkretnego serwisu, przez co grupa docelowa jest wyznaczana bardzo precyzyjnie. Jest to jeden z potężniejszych systemów, którego sieć partnerów, czyli stron udostępniających swoje powierzchnie na tego typu reklamy, sięga blisko miliona witryn. Systemy do tworzenia i zarządzania kampaniami kontekstowymi posiada również Witrualna Polska, Onet oraz Interia, które współpracują z większymi partnerami takich usług, jak np. ARBOmedia czy SmartContext. Panel ten obsługuje zarówno reklamy kontekstowe jak i intekstowe.

Przyszłość systemów kontekstowych

Ze względu na swoją formę reklamy kontekstowe i intekstowe są bardziej przyjazne i chętniej klikane przez użytkowników. Reklamodawcom umożliwiają precyzyjne kierowanie swoich reklam do grupy docelowej, a internautom dają możliwość wyboru. Przygotowanie kampanii nie zajmuje dużo czasu, zwłaszcza dla osób, które wcześniej miały już do czynienia z systemem Adwords i linkami sponsorowanymi. Według ekspertów jedyny problem mogą stanowić stawki ustalane dla poszczególnych słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama cały czas się wyświetlała.


Przeczytaj także: Reklama kontekstowa 2014 Reklama kontekstowa 2014

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: